En vecka blev det!

Faktiskt en ganska skön vecka. Bloggningen kan ibland göra mig ganska stressad. Men nu känner jag verkligen att jag har tid, plus att det är ju så kul att blogga! Haha jag får ta och erkänna att jag faktiskt är en riktig bloggnörd. Även om jag inte bloggar själv så går jag ändå in och läser mina favoritbloggar nästan varje dag. :P

Eftersom jag inte bloggat på en hel vecka har det ju hunnit hända en massa grejer också, men tyvärr orkar jag faktiskt inte berätta om allt. Men det allra bästa kan jag i alla fall berätta:


VINTERN HAR KOMMIT TILL MUPPSALA!


Kommentarer
Postat av: Veronicah ;)

Hey, skit nice blogg du har ;*

Vill du bli veckans blogg? ;)

Kolla då in min blogg & läs mer om det, så kanske just du får lite gratis reklam :) kika gärna in, lämna gärna en kommentar också!

Take care / niccyyy.

2009-12-17 @ 22:54:38
URL: http://niccyyy.blogg.se/
Postat av: K R I S T I N

sv; okej! jo de är bra med mig :) gjort idag? :D

2009-12-18 @ 13:16:26
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0