Underbara vår.


Är det någon mer än jag som börjar längta efter våren när ni kollar på H&Ms hemsida? Så grymt mycket nya snygga kläder! Gaah jag får köpångest. Men det känns kanske inte direkt som det smartaste man kan göra att beställa hem en massa vår-och sommar kläder i december. Så jag får väl vänta ett tag antar jag, haha.

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag ha lite hemmaspa, mysigt! Sen efter lunch någon gång ska jag och Lollo iväg och sola solarium, guuuud vad jag längtar efter lite färg på kroppen. Jag är verklgen hur blek som helst nu på vintern, jag får nästan ångest när jag tittar på alla bilder från i sommras och ser hur brun jag var. Som här till exempel:

MMMMMMMMMM sakna! Men vi hörs senare, puss på er.

Kommentarer
Postat av: TM'

fin blogg du har ! Älskar den :)

2009-12-30 @ 20:59:50
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0