Different hairstyles

Jag har funderat mycket över mitt hår. Det börjar se så tråkigt ut. Men om jag nu ska färga eller nåt, vilken färg? Hur tycker ni jag ska göra? Jag har kollat på lite gamla bilder på datorn, så ni kan få se hur mitt hår har sett ut do senaste två åren.. Haha ganska stor skillnad jämfört med nu.

HT sexan:

Kort och i min naturliga hårfärg.

VT sexan:

Lite längre och lite blekt.

HT sjuan:

Lite längre igen och brunt.

VT sjuan:

Hårförlängning och mörkblondt.

HT åttan (nu):

Dissat hårförlängningen och kört på blondare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp fler bilder från när du hade din hårförlängning? =)

2009-11-07 @ 13:02:48
Postat av: agnes

ditt hår är så j'vla fint nu gumman ! <3

2009-11-07 @ 15:12:55
URL: http://agnesldberg.devote.se
Postat av: Sofia

Du har ju redan asfint hår! fast jag fattar att man kan bli lite less. Jag är alltid jättefeg för att klippa mig, eller färga. Funderar typ på lite åttiotals frilla á la Kitty Jutbring, men gaah vågar inte haha!

Du vill inte testa lugg då?

2009-11-07 @ 15:18:40
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0