Hallå där :)

Blev ingen uppdatering förns nu, sorry about that! Hade skola kvart över 8 till halv 4, och efter det stack jag och Lollo direkt ner på stan. Vi gick runt lite, jag lämnade tillbaka min gråa bolero från H&M, upptäckte när jag provade den hemma att ärmarna var alldeles för långa plus att den var lite stickig. Synd det för grymt snygg var den ju! Men nu har jag ju å andra sidan lite mer pengar.. Hehe. Vi gick också och hämtade våra biobiljetter till New Moon, weay. Och så var vi på Waynes och köpte Chai latte och varm choklad, mums!



Sen gick vi till dansen. Det var roligt, som vanligt. Efter det missade vi tyvärr bussen, så vi fick luffa runt på stan i regnet tills nästa kom. När jag tillslut kom hem duschade jag och åt, och ja nu sitter jag här.

Hur har eran dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: martina

tack tack! :)

2009-11-05 @ 21:15:34
URL: http://martinaehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0