Lördagkvällen

Vi kom till mormor vid 5-tiden. Där åt vi god middag och umgicks lite. Det var min familj och vår kusinfamilj som var där. Efter middagen gick mina syskon och mina kusiner bus eller godis, haha. Grymt söta va dom:



Arvid var skelett, Maja var häxa, Ellen var pumpa och Oskar var Darth Vader (han är besatt av Star Wars), haha visst är dom gulliga? Efter att vi hade ätit efterrätt så skjutsade i alla fall pappa mig hem till Melody. Agnes var också där. Vi hade jättemysigt, snackade massor och tog lite bilder och så (bilder kommer när Agnes har skickat!). Sen var det meningen att vi skulle kolla på en skräckis som jag tagit med, men sen kände ingen av oss så sugna längre, hahah. Så vi tittade på Tre döttrar och en mamma istället. Den var jättemysig. Sen tog jag bussen hem vid kl 12, och eftersom den inte stannade vid mig var pappa jättegullig och kom och hämtade mig så jag slapp gå.
Vad gjorde ni på halloween? ☻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0