tjugoförsta november

Först måste jag bara ta och säga att New Moon var GRYMT BRA! Bättre än jag trott faktiskt. Om man har läst böckerna brukar ju man aldrig tycka lika mycket om filmerna, men faktiskt så var filmen nästan lika bra. Gaah ni som inte har sett den MÅSTE SE DEN.

Aja, this was my day: Tog bussen ner på stan och träffade Malin och lite annat folk. Hann knappt säga hej till dom för sen drog Malin iväg med mig, hon behvöde köpa lite grejer. Hon köpte en bh (inte den på bilden) och etr par skor. Själv köpte jag några ringar och ett par tights - nödvändigheter (bilder kommer strax!). Sen mötte jag upp Lollo och vi gick och åt en supermysig och framför allt god middag på Fugo. Efter det gick vi direkt till bion - NEW MOON! Astrid och hennes kompis Sofoa var på samma föreställning som oss, trevligt! Filmen var i alla fall, som sagt, superbra. Efter filmen tog vi bussen hem till Lollo, och där var jag resten av kvällen, kom hem vid.. Ja en liten stund sen, typ en halvtimme sen eller nåt sånt.


dagens outfit:

haha snygg min där asså.. :P

sjalen är gammal, hittade den i våran utklädningslåda faktiskt.. haha. pälsvästen är från new yorker, köpte den igår (eller förrgår blir det ju nu..). linnet syns knappt men är från rut mfl. ringen är mammas. och tightsen är väl från h&m eller nåt sånt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg outfit

2009-11-22 @ 10:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0