Hiss & Diss



HÖSTEN - Helt klart min favoritårstid! På dagarna med fint väder kan man gå ute i solen och titta på lövens alla fina färger, och på dagarna då det är dåligt väder kan man sitta inne framför teven med en kopp varm choklad och en filt och bara mysa medan man hör regnets smattrande mot rutan.. Låter det inte härligt?



PLUGG - Usch vad jag blir trött på allt detta pluggande. Läxor, prov, inläningsarbeten! Jag får ont i huvudet bara jag tänker på det. Plus att jag har en hel del kvar.. Går ju bara i åttan, tänk hur det blir sen på gymnasiet, eller ännu värre, universitetet! Aja, det är framtida problem, dom får jag ta i tu med senare. Lev i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0