Pressat tidsschema

Jag hatar stress, men ibland går det helt enkelt inte att undvika. Jag visste redan i början av denhär veckan att just den här kvällen skulle bli stressig, så jag var i alla fall lite förberedd så det har än så länge faktiskt gått bättre än jag trodde. Det här var jag tvungen att hinna med idag:

♥ Kolla på Gossip Girl (hehe, okej inte livsviktigt men nästan!)
♥ Äta något
♥ Byta om
♥ Ta bussen in till stan
♥ Ha dans (dancehall/reagge)
♥ Äta middag hos mormor
♥ Duscha
♥ Göra min matteläxa
♥ Plugga till SO-provet
♥ Packa

Haha ganska mycket som måste göras, visst? Ni kanske fattar varför jag har varit lite stressad idag. Men har faktiskt gjort allt på listan utom att packa nu och det får jag lite tid till imårn också så nu är min stresskväll över, skönt! Missade förresten halva SO-lektionen idag och slapp idrotten eftersom jag tog hand om Lollo som mådde dåligt, stackarn! Aja, skönt att få slippa skola i alla fall. Speciellt eftersom det är torsdag, den dag då vi har flest och tråkigast lektioner.


Idag påväg till bussen (dansen), tog min varma jacka. Det är ju iskallt ute!

Nu ska jag börja packa lite, pussar från mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0