Träning på kanelbullens dag

Nu ska jag iväg och träna, usch va jobbigt. Mamma tvingar mig. Egentligen vill jag bara ligga hemma och mysa i soffan med en filt och en kopp varm choklad.. - men nej, hon tycker jag är lat. Så nu blir det StyrkeMedel på Friskis&Svettis istället.

Senare idag ska jag in till stan och träffa Agnes, kanske fika lite. Det är ju kanelbullens dag idag! Synd bara att jag inte gillar kanelbullar.. Haha aja, är det kanelbullens dag så är det. Då måste man äta kanelbullar helt enkelt.



Hörs senare, puss!♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe men det är ju skönt att träna



OMG hur kan man inte gilla kanelbullar?!

Då får du ta någon annan bulle tkr jag ;)

2009-10-04 @ 13:12:18
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0