Varma tröjor = ♥

I just love varma tjocktröjor! Speciellt nu på hösten när det börjar bli lite kyligt ute. Hm.. Lite är nog inte rätt ord. Aja, jag får pengar nästa vecka (är ganska pank för tillfället), så jag har börjat kolla lite på någon tröja jag kan tänkas köpa när jag får dom. Här är några favoriter jag hittat:


 499 kr, Modekungen                     499 kr, Modekungen


299 kr, Cubus                                 349 kr, Cubus


399 kr, H&M                                   199 kr, H&M


350 kr, Monki                                   400 kr, Monki

Om ni har några tips på nån affär eller sida där det finns snygga tjocktröjor kan ni gärna kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lindex

2009-10-20 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0