We were both young when I first saw you

Här kommer ett lite allmänt inlägg. Jag har kommit på att jag älskar den här låten:
 Taylor Swift - Love Story

Jag har också kommit på att jag måste skriva en önskelista! Haha jag som alltid brukar vara klar med den redan i november. Men i år vet jag inte, jag kan bara komma på en sak att önska mig och det är en kamera. Och det å andra sidan har jag velat ha enda sen i sommras så.. Det är ju alltid något. Resten av önskelistan får jag komma på någon annan dag, har varken tid eller ork att göra det nu. Jag har spanskaprov imorgon och känner verkligen att jag inte kan någonting, så tyvärr ska jag ägna hela min kväll åt pluggning. Aja, det är som det är helt enkelt, bara att stå ut. Faktiskt så är det ju bara 2 veckor kvar till jullovet nu, YEAY! Det ska verkligen bli skönt, känner verkligen att jag behöver en paus från allt pluggande i några veckor, mmmmmm.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ser ut såhär (jag vet att jag är snygg):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0