Hemma igen ☺

Nu är jag hemma från konfalägret! Grymt roligt var det förutom att jag har varit superförkyld hela helgen så jag har gått och snorat på alla som var där.. Menmen! I fredags lekte vi lite lekar och sånt, och på kvällen hade vi kvällsbön då vi sjöng om jag minns rätt. På natten var vi ute och lite sånt, det var roligt, men gissa hur trött jag va igår? Då gjorde vi lite olika grejer, var ute i regnet och grillade korv till lunch och sydde bibelfodral bland annat. På kvällen lekte vi lekar igen, riktgt kul faktiskt. Innan vi skulle gå och lägga oss hade vi lite b-fest inne hos killarna, och sen skulle vi ha efterfest på natten men jag somnade och vaknade inte sen när Lollo försökte väcka mig eftersom jag sov så djupt, så jag fick lite sömn inatt i alla fall. Tyvärr tog jag inte en enda bild, fattar inte hur jag lyckades med det. Aja, någon annan kanske tog lite bilder som den kan skicka till mig sen eller nåt.

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag och mamma bort och titta på nya snowboardbyxor till mig. Mina från förra året är knallrosa, snyggt.. Men jag uppdaterar igen senare, puss!

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

vad roligt :D

2009-11-15 @ 14:19:13
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Linneah

sv: tack dsm! :)



Tycker du? :O haha tack :D

2009-11-15 @ 15:38:38
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

oh jo du är smal :O, jag tränar boxning 2 ggr i veckan & dans 2 ggr + gympa 2 ggr i veckan och så äter jag jätte nyttigt men endå så går jag aldrig ner i vikt :|

2009-11-15 @ 16:51:17
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0