In your eyes I see the sunshine



För första gången på jag vet inte hur länge, minst en månad, vaknade jag och möttes av solsken utanför fönstret! Jag är en sån där person som påverkas otroligt mycket av vädret, därför har jag varit ganska depp ett bra tag nu, men idag (!!!) är jag så glad! Nu ska jag gå ner och äta frukost, sen kratta lite löv så jag kan tjäna lite extra pengar. Alla mina pengar kommer nog gå till julklappar nästa månad så jag måse jobba extra om jag ska ha pengar till annat också. Sen senare ska jag ner på stan och träffa Malin, det va ett tag sen! Aja, vi hörs igen senare, puss.


Kommentarer
Postat av: astriidddddd

ÅÅÅH ! KVART ÖVER 6, DUDÅ? :D:D:D <3333333

2009-11-21 @ 12:42:47
URL: http://astridenstrom.blogg.se/
Postat av: thresnilsson

vädret är härligt, sol för första gången på hur länge? mm.. länge!

2009-11-21 @ 13:14:48
URL: http://thresnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0