Hemma nu♥

Är dödstrött, känner hur mina ögonlock håller på och falla ner, haha. Så varför sitter jag då här med datorn i knät? BTW HAR PAPPA FIXAT MIN LAPTOP NU! WIHO är superglad! För er som inte visste det dog hårddisken förut, den va väl gammal och trött och tålde inte att jag ställde ner den ganska hårt precis när den höll på att stängas av (då datorn är som känsligast).. Aja nu har pappa fixat en ny, thanks!♥ Men nu ska jag fortsätta där jag va: Har lite skuldkänslor för att jag inte hann uppdatera innan jag stack iväg i fredags. Ni visste ju inte ens vart jag skulle, hade tänkt slänga in ett "nu åker jag"-inlägg innan jag stack men nej, det blev så stressigt. Tog i alla fall ledigt vid lunch, stack hem, packade klart, duschade och sen åkte vi. Till Rättvik (Dalarna). Det är höstmarknad där nu den här helgen, och det är typ som en tradition att vi åker dit varje år, på vårmarknaden också. Då går vi på marknaden och träffar våra släktningar som bor där. Så det är det jag har gjort nu, fredag-lördag. Blev faktiskt erbjuden att låna dator hos Erik och Caroline (min farbror och hans tjej), men ville passa på och få träffa dom när jag ändå va där. Vi träffas bara några få gånger om året, det är synd faktiskt, skulle gärna träffa dom oftare. Håller på och laddar över bilder från mobilen till datorn nu, så det kommer lite bilder strax. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0