Dagens + Luciaträning


Tee från monki, cardigan från H&M och kjol från gina tricot.

Kom precis hem från skolan, hade världens jobbigaste och längsta (3 timmar!) luciaträning nu på eftermiddagen, med bland annat dom här härliga människorna:

Från vänster kan man se: Anny, Media, Lovisa, Adam, Deka, jag, Oliver och Sharmin.

Imorgon ska jag upp klockan 5 eftersom vi ska ses på skolan vid kvart i 7 (på morgonen!!), fyfan asså. Men så är det när man ska vara med i luciatåget, hahah nästan så jag ångrar mig lite nu... Men nej då, såklart jag ska vara med, men det får bli en tidig kväll för mig ikväll. Känner mig redan helt slut så det blir nog inga problem med att somna i alla fall. Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah ja va oxå skit nervös, men det gick så snabbt och d tog nte alls sjukt men ja hålld på o dö o bara skaka före :) men d ta typ sjukare o ta hål i örat

2009-12-10 @ 17:58:38
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0