Give them a smile and act like you don't care.



Jobbig kväll, tänkte först publicera värsta depp inlägget men nej, tänkte att det nog skulle vara lite roligare för er om jag är glad. Idag har jag - as always - varit i skolan. Överraskning? Njaa.. Efter skolan hade jag väldigt stor lust att följa med Lollo och Sharmin ner på stan men tyvärr kunde jag inte, var tvungen att plugga. Så det gjorde jag också, väligt duktigt. Haha gud vad tråkigt det här låter! Sorry about that, min anträngning ligger på noll för tillfället så jag kommer tyvärr inte på något intressant att skriva om. Men förhoppningsvis kommer det tills imårn, om jag sover lite. Vilket jag tänkte göra nu, så godnatt på er. XX

Kommentarer
Postat av: Ellet

Söt blogg du har ! :)

2009-12-03 @ 06:49:31
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0