Hemma♥

Slutade vid halv 2 idag eftersom mina två sista lektioner var inställda, skönt! Då tog jag bussen in till stan tillsammans med Lollo, Sharmin och Deka. Gick med dom en kort stund och tittade på tomteläder till Lucia, haha. Sen gick jag till Katarinaskolan och träffade Malin en kort stund medan jag väntade på att Agnes skulle sluta. Sen när hon slutat gick vi in till stan igen. På vägen träffade vi Melody en kortis. Vi tittade på kläder och sånt, väldigt trevligt. Jag köpte farsdagspresent till pappa. Sen var både jag och Agnes så trötta att vi bestämde oss för att börja dra oss hemmåt, så nu sitter jag här. Har ätit lite macka och sånt, blir sen middag. Ikväll ska jag faktiskt vara hemma, första fredagkvällen jag spenderar hemma på jag vet inte hur länge - det känns som åratal. Ärligt talat känns det skönt. Behöver verkligen en vilokväll som inledning på helgen efter den här veckan, har sovit jättedåligt. Så jag känner mig glad. Hur mår ni?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0