Just nu...



...sitter jag och myser i min säng med datorn i knät. Det har varit en ganska jobbig dag, men mitt humör har varit på topp nästan hela tiden faktiskt.

Jag blev väckt vid halv 10 och meddelad att vi skulle på fika hos mormor. Fixade mig och lite sånt, sen åkte vi dit till klockan 11. Det var ganska mysigt där faktiskt, mina kusiner var också där. Min morfar har varit i Sydamerika i några veckor, så han hade köpt presenter till alla, gullig som han är! Jag fick ett par supersöta örhängen och en tidning på spanska som jag antagligen aldrig kommer kunna läsa, hihi.

När han var och visade alla andra en massa kort från resan (hehe jag orkde titta i typ en kvart sen blev jag uttråkad) satt jag och mormor och pratade lite. Jag passade på att fråga henne om hon hade någon gammal hawaii-skjorta eller något liknade som jag skulle kunna få låna, ska ha dansuppvisning luciahelgen och då ska vi vara turister, haha. Vi gick ner och letade i deras källare, och det slutade med att jag fick en massa kläder, men tyvärr ingen hawaii-skjorta, haha!

Bland annat fick jag den jättegulliga koftan jag har på mig idag. Fick en massa annat också; en liten brun väska, en grymt söt blus, en gammal (skitcool enligt mig) mössa och en lång svart kappa med pälskant. Snacka om generös mormor, det får ni väl ta och hålla med om?

Efter fikat hos mormor skulle jag ner på stan med Lollo, men tyvärr blev det inte så för vi insåg att vi bara skulle hinna gå i typ en halvtimme eller nåt, och då kändes det inte som att det var så stor idé att ens åka ner. Så idag har jag ägnat mig mycket åt att plocka undan och fixa i mitt rum, och snyggt blev det! Så nu är det avklarat i alla fall, skönt.

Sitter och tittar på den superfina ljusstaken som mamma köpte till mig idag (TACK!) på ICA. Hehe det låter lite B men den är faktiskt jättefin. Vid halv 7 kommer Malin och hennes familj hit och äter middag, det ska bli kul! Malin skulle sova här ikväll också men det gick tyvärr inte nu, så det får bli någon annan gång.



Hoppas ni får en bra kväll! XX

Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

joodå det är bara fint

undrar om du kan göra mig en tjänst:)?

2009-11-28 @ 18:42:58
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0