Kvällen

Huh måste bara säga, innan jag skriver det här inlägget, att jag har extrem huvudvärk och är så trött att jag håller på och somna framför datorn (fattar inte själv varför jag är vaken egentligen, ska fan upp tidigt imårn!) så förvänta er inget superinlägg.


Älskar inte ni också ljus?

När Ahlqvistrna kom satt vi först och pratade och åt lite "tapas" enligt mamma, haha. Sen smög jag och Malin iväg, haha hon hade en hel del att berätta om man säger så... Aja sen efter en stund kom Sara också, vi satt och snackade alla tre ett bra tag innan vi gick ner och åt. Middagen var supermysig, gott och trevligt var det. När vi hade ätit klart tittade alla "barn" förutom Oskar på Titanic. Mitt i filmen var det efterrätt, mums!




Efter det kollade vi klart på filmen. Ååh den är så OTROLIGT BRA, gissa hur mycket jag grät?! Satt och grina som en liten bebis, när filmen var slut hade jag tårar, mascara och snor i hela ansiktet (ursäkta det där lät inte så trevligt...)! Haha sen gick jag och Malin upp på mitt rum, jag grät klart och sen satt vi vid min dator och chillade tills dom åkte hem vid 12 halv 1-tiden. Jättemysig kväll var det, thankyou!

Nu måste jag verkligen sova, ska på gudstjänst kl 10 imårn (idag!). Sov gott♥

Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

tjänsten är att bli meddlem här : http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=228168 sen är det inte mycket mer du har gjort mig en väldigt stor tjänst genom att varvat mig på den sidan och då kan jag snabbare vinna ett presentkort. Om du själv sedan vill försöka vinna ett presentkort så kan du läsa mer på sidan

snälla snälla.

kramar Julia

2009-11-29 @ 09:30:36
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Tack så mycket :)

Din blogg va med fin !

2009-11-29 @ 11:50:59
URL: http://gaysomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0