Dålig start på lovet

Min morgon och förmiddag flöt på som vanligt, men precis innan lunch började jag få lite ont i magen. Jag är nog bara hungrig, tänkte jag. Men sen blev det värre och värre, och innan sista lektionen idag var jag tvungen att springa in på toan för jag trodde att jag skulle spy för jag hade så ont. Så pappa kom och hämtade mig (tack!♥). Nu har jag sovit i någon timme, och känner mig mycket bättre. Men snacka om att hela min eftermiddag försvann nu, jag som skulle fira höstlovets början genom att gå och fika med mina babys Astrid och Agnes. Men nej.. Nu blev det inte så. Förlåt tjejer, jag ville verkligen det vet ni!♥

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag, puss♥


Kommentarer
Postat av: agnes

hoppas du blir bättre honey ! <33

2009-10-23 @ 17:39:44
URL: http://agnesldberg.devote.se
Postat av: aaastrid

krya på dig gumman ! :)

2009-10-23 @ 20:17:46
URL: http://astridenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0