Hej sötisar♥ Förlåt för att det har blivit så dåligt med uppdatering idag och igår, men jag har inte mått så bra som ni antagligen har fattat. Men jag har bestämt mig för att lägga det som hände bakom mig nu, försöka se det positiva i det hela. En sak har jag faktiskt kommit på; jag älskar mina föräldrar otroligt mycket. Självklart visste jag att jag gjorde det innan det här hände också, men jag vet inte, det är något nu efteråt som fått mig insett hur mycket det faktiskt är. Det känns ändå bra på något sätt.

Igår, då det kändes som att tårarna aldrig skulle ta slut:

Julia: Mamma, älskar du mig fortfarande?
Mamma: Gumman såklart jag gör! Jag och pappa älskar dig vad som än händer, hur dumma grejer du än gör kommer vi aldrig sluta älska dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0