Godmorgon!

Nu ska ni få höra om den värsta väckningen jag någonsin varit med om!

Jag ligger och sover väldigt fridfullt, klockan är ungefär 10. Och så ringer någon till Malin! Jag ba gaaaah. Men där slutar inte berättelsen. Jag lyssnade inte på vad hon sa till personen i telefonen, utan jag somnade om. Ungefär en timme senare halvvaknar jag av ett smaskande ljud. Jag ba vafan kan Malin försöka äta sitt godis lite tystare eller!? Efter att ha lehat där ett tag och lyssnat på hennes hemska smackande vänder jag mig om för att slå till henne så hon håller käften! Och så ligger HON OCH HENNES KILLE DÄR JAG STRULAR! Asså shit kan ni fatta? Jag fick väärsta damputbrottet. Så nu sitter jag uppe med hennes syrra och bloggar. Haha snacka om att jag ska hämnas på henne! Vet inte riktigt hur än, men här kommer i alla fall en sepe-bild på henne så länge, det får bli en liten förhämnd.

- BILDEN RADERAD PÅ GRUND AV HOT FRÅN MALIN OM ATT HON SKULLE LÄGGA UPP HEMSKA BILDER OCH VIDEOS PÅ MIG OM JAG HADE KVAR DEN -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0