Godmorgon!♥

Äntligen börjar bloggningen! Har längtat lite faktiskt. Hade en gammal blogg förut men den lyckades jag tyvärr på något sätt förstöra, så nu börjar jag på en helt ny istället. Ny blogg, ny månad. Jag gillar nystarter, när det gäller det mesta. Det blir som att börja om på nytt, en ny chans att visa vem man är.

Nu ska jag byta om till lite varma kläder, gud vad kallt det börjar bli ute! The höst is coming, and i love it.


Bild från igår, Malin bland alla fina löv i slottsbacken.

Hörs senare, Puss!♥

Kommentarer
Postat av: ballie

gud va ja ser tjock ut? :o <333

2009-10-01 @ 17:35:53
Postat av: julia

nej inte nån stans !? :o<333

2009-10-01 @ 21:47:03
URL: http://frennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0