Hej söta läsare!♥

Förlåt för att det har blivit lite dåligt med uppdatering nu dom senaste dagarna, har haft så mycket annat för mig! Igår efter skolan hade jag dans och sen var jag i Eriksberg på kvällen och träffade folk. Idag hade vi orientering på idrotten, som alltid brukar vara skittråkigt, men idag va de faktiskt ganska kul för jag gick med Lollo och Mohammed. Vi kom till en glänta där det visade sig att Mohammed hade en massa barndomsminnen, så han tog lite kort på mig och Lollo så att vi skulle vara en del av hans barndom :D Haha, här kommer två av dom:



Kommentarer
Postat av: meedddii

gmn ni äär såå jääävlaaa underbaraa asså äslakr er! :) <3333333333333

2009-10-09 @ 18:35:25
Postat av: Julia

Aaw sötaste media du är underbar! Älskar dg med! <3333333333

2009-10-09 @ 19:30:03
URL: http://frennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0