¡Hola people!

Nu har jag gjort min engelskaläxa, men har spanska och SO kvar. Fast SOn är inte jätteviktig för den är inte förns till på torsdag eller nåt, men jag har bestämt mig för att försöka undvika läxstress så mycket som möjligt den här veckan.

Fick en idé idag när jag satt och tittade på mina tidigare outfits på bloggen. Det var jättelänge sen, och då menar jag verkligen jättelänge, jag använde helt vanliga jeans! Vet inte varför, det har bara blivit så. På grund av det ska jag nu ska ha en jeansvecka! Jag måste ha någon form av jeansplagg på mig varje dag denhär veckan. Och det måste ha vanlig jeansfärg (alltså ljus- eller mörkblå). Haha ja som ni kanske förstår så får lite skumma idéer ibland.. Fast det här var faktiskt en av mina bättre!


5 par jeans i samma färg men annars helt olika utstyrslar. Alla kommer från H&M.

Nu måste jag gå och fortsätta plugga! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0