Min dag i bilder



Träffade Fanny på stan vid 2. Vi gick och tog en lång fika på Günterska, supermysigt. Det var ett bra tag sen vi träffads sist så vi hade väldigt mycket att prata om. Kul att träffa henne!



Efter fikat gick vi till H&M en snabbis för jag skulle kolla på en grej. Sen tog jag bussen till Gottsunda där jag mötte upp Sabrin. Vi gick tillsammans till Media, där vi firade hennes fördelsedag (grattis gumman!) genom att kolla på film och bara mysa. Vi såg "Get smart", den var bra, rolig. Mysig kväll i alla fall.



Efter det gick jag hem, duktig som jag är (okej pappa skulle hämta mig egentligen men sen kunde han inte så jag blev skitsur och la på i hans öra.. men det låtsas vi inte om)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0