Min eftermiddag

Efter att ha tränat duschade jag och åt frukost/lunch. Sen klädde jag på mig ocg fixade mig lite, och tog bussen ner på stan. Träffade Agnes. Hon köpte födelsedagspresenter till sina föräldrar (båda fyller år denhär veckan!) och en tee. Själv köpte jag ingenting faktiskt, haha. Försöker spara pengar här. Sen gick vi i alla fall och fikade på jättemysiga Café 018. Rekomenderas! Vi tog varsin kanelbulle (haha ingen av oss gillar det så mycket men dom här va faktiskt helt okej!) och jag tog varm choklad, mums. Vi satt där ett bra tag och bara myste, sen tog jag bussen hem, och nu sitter jag här.


FIKA♥


Agnes smygfotade mig lite..


Och jag henne såklart!

Tack för den mysiga eftermiddagen min söta Agnes!♥

Kommentarer
Postat av: agnes

tack själv sötis ! :)<33

2009-10-04 @ 20:58:48
URL: http://agnesldberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0