Moments of happiness

Ni kanske undrar varför jag gjorde om hela min design? Flera av mina vänner har i alla fall frågat. Faktiskt så tycker jag att den gamla var rent ut sagt skitsnygg, men den kändes så opersonlig. Jag ville hitta på något eget. Därför valde jag ut mina absoluta favoritbilder som jag har i datan, bilder från tillfällen då jag varit riktigt lycklig, och satte ihop till två remsor som jag sedan la in i bloggen.

 Den här bilden är från en underbar, oförglömlig dag som jag spenderade med en av mina allra bästa vänner; Lovisa.

 Den här bilden är tagen i Bydalen, en dag då det var "den perfekta skiddagen", allt va helt toppen: sol, lagom kyla och vind, allt man kan önska.

 Den här bilden är från en semester jag var på med min familj, på Kreta. Bilden symboliserar min och min lillasysters sjuka humor.

 Den här bilden är tog jag i London, en av mina absoluta favoritplatser - på hela jorden. Jag älskar den staden.

 Den här bilden är tagen nere vid sjön på mitt sommarställe, Fiskarbo, som jag älskar älskar älskar otroligt mycket!

 Den här bilden föreställer mig och Malin - en av mina absolut bästa vänner. På bilden badar vi i Egypten, vilket var en oförglömlig semester.

 Den här bilden representerar cykling - something i just love. Bilden togs på en perfekt höstdag - solig, varm och lagom blåsig.

 Den här bilden föreställer (om det inte syns) fika, mums. Bilden togs då jag fikade med min underbara vän Agnes.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din nya design :) puss på dig



sv: tack! Jag är riktigt nöjd med köpet ;) vi får höras på fredag, jag kan smsa dig ! <3

2009-10-29 @ 11:41:15
Postat av: agnes

förra kommentera från mig, AGNES :D

2009-10-29 @ 11:52:18
URL: http://agnesldberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0